Reklama - Świetlica w Szkole

 

Kontakt: Jan Wasilewski, szef działu reklama i marketing
Tel.: 22 832 36 12 | jan.wasilewski@sukurs.edu.pl

  • Częstotliwość: 2-miesięcznik
  • Nakład: 2 000 egz.
  • Objętość: 32 str.
  • Grupa docelowa: nauczyciele
  • Przeznaczenie: nauczyciele wychowawcy świetlic, nauczyciele klas I-III
  • Data ukazywania: 2008 r.
  • Strona internetowa: www.swietlicawszkole.pl
Dlaczego warto

Zasięg:

  • Jedyne czasopismo dla wychowawców świetlic (2000 egz.)
  • Badane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (jedno z dwóch czasopism dla nauczycieli)
  • Dystrybucja w prenumeracie - brak zwrotów nakłady.
  • Zasięg większy niż nakład - każdy numer trafia do kilku nauczycieli.

Grupa docelowa:

  • Bardzo ściśle określona.
  • Nauczyciel (śr. 41 lat, kobieta, wyższe wykształcenie, zarobki ok. 4000 zł).
  • Wychowawcy świetlicy decydują o zakupach zabawek, gier edukacyjnych, multimediów itp.

Profil czasopisma:

  • Praktyczny poradnik dla wychowawców świetlic.

Zalety:

  • Zaufanie Czytelników, wiarygodność (specjalistyczny charakter).
  • Nowoczesność (promowanie nowoczesnej i przyjaznej szkoły, profesjonalna szata graficzna).
  • Wizerunek (nowoczesny, profesjonalny i inspirujący w pracy poradnik).

Promocja:

  • Projekt graficzny gratis.
  • Jesteśmy elastyczni i gotowi na niestandardową współpracę.
  • Ceny podlegają nieznacznej negocjacji i są zależne od zakresu współpracy.
Informujemy, że strony internetowe Agencji SUKURS korzystają z plików cookies.
W ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej możesz określić sposób wykorzystania plików cookies.